carolinarundberg.blogg.se

2013-03-31
22:19:58

Lycka
Har inte hunnit blogga så mycket och har även varit sjuk och är fortfarande men bloggar lite nu.

Har idag inte ridit något då Nero varit hängig i tre dagar men, var mycket piggare idag vilket är mycket positivt! Imorgon ska jag med ett par kompisar och min grymma ridlärare till Kinda Ryttarförening och kolla på tävlingarna där. Kameran följer med såklart! Önskar jag haft en häst att ha på den tävlingen.

Ev kommer jag att komma igång lite med tävlandet i maj och framåt då jag nu hittat en ponny att tävla lite på. Känns så sjukt bra och ponnyn är grym! Åldern märker man inte av ska ni veta!
 
Bjuder på en bild från i morse! Fotad med mitt älskade Macro. :')
 

Kommentar:
#1: Emmie

Vad heter den hästen?

2013-03-31 @ 23:43:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: