carolinarundberg.blogg.se

2013-04-22
09:21:44

Igår + Förrgår
I förrgår var första hela dagen med Lucia. Det började med att mamma släppte av mig vid hagen så att jag kunde ta med henne in direkt. Hon kom när jag ropade. (Hennes riktiga namn) Tog in henne för att rida. Lite svårt att kratsa hovarna och tränsa men tillslut gick det. 
Hon var fin att rida och arbetade bra. Dock lite rädd för sin egen skugga men det kan hon få lov att vara eftersom att hon är så söt. ;) 

Igår var hon inne när jag åkte ut. Gick mycket enklare med både hovar och tränset. Testade ett nytt bett som var tunnare och en annan sadel. En dressyrsadel! Och hon gick så sjukt bra! Lite rädd för saker men det är bara att bortse från. Tränade lite byten och red igenom LB:1 en gång. Mycket trav och galopparbete. 
 
Bilder kommer senare. När jag tömt kameran och om min andra dator fungerar då! :) 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: