carolinarundberg.blogg.se

2013-04-08
17:49:10

Inget att blogga om
Som ni märkt har jag inte bloggat på ett tag men det är endast p.g.a. att jag inte haft tid eller ork och har varit på sämst humör. Har inte heller haft något att blogga om. Nero åkte hem igår. Det var ett av de svåraste beslut jag tagit men det är för mitt eget bästa och hans. Och jag vill ju även ha en tävlingsponny/häst, vilket han inte är. Tror inte att han skulle tycka det var ett dugg kul att tävla. Han gillar ju mestatt bara gå i skogen och kanske galoppera lite på ett fält och sånt. Visst är det kul men jag vill ju kunna träna och tävla också.
Är ju iallafall hästlös nu då och kommer bara att rida på onsdag och fredag tror jag. Då blir det hoppträningar! Tagga!
 

Kommentarer:
#1: Anonym

En häst för dig? : http://www.blocket.se/kalmar/Allroundponny_kat_D__Film_45069189.htm?ca=14&w=2

2013-04-08 @ 19:57:24
#2: Emmeliesv

Du är cool och jag gillar din blogg . Just stay strong och bry dig inte om allt negativt, det kommer du längst på.
HA D.

2013-04-14 @ 20:50:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: