carolinarundberg.blogg.se

2013-02-12
15:43:28

Städa
Anledningen till att jag inte bloggade igår var att jag städade från att jag kom hem till typ elva på kvällen. Ska göra om lite i rummet och lite andra planer.
Ska snart ut till stallet och rida Östen. Nero får nog vila då jag ska rida på söndag och han måste vila 2 dagar i veckan. Blir lite dressyr som vanligt.
Imorgon ska jag rida lektion och har nog Salsa då. Innan det ska jag hinna rida Tuffing och Nero också så det blir väldigt stressigt men det är bara att leva med. Vi hästmänniskor stressar väldigt mycket, mer än vad man själv tror. Men hästarna tar ju tid och när man ska hinna med allt också eller om kanske ska bort och måste rida innan måste man ju stressa till 1000.
 
Bjuder lite på bilderna. Och ja, det är en åsna jag sitter på... Fast han är sjukt rolig att rida på ska ni veta! Lite envis bara men ni som ridit åsna vet ju hur de kan vara. Foto: http://lisoello.devote.se/
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: