carolinarundberg.blogg.se

2013-02-10
18:14:15

Rubrik
Väldigt ledsen att jag inte bloggat men har varken haft tid eller ork till det. 
Inte kommit på vad jag ska skriva heller. Gick iallafall hur bra som helst på träningen i fredags. Hoppade kombinationer och massa hinder på upp till 85cm. Högergaloppen fick vi också fram och även fina galoppombyten. Vackra ponny! Att inte alla andra ser hur fin hon är är svårt att förstå! 
 
Sitter just nu och lyssnar på musik och kollar igenom gamla skolkataloger, känner knappt igen någon. Men alla var väldigt små och söta iallafall. ;) 
 
Denna ponny saknar jag som bara den! Ska se om jag kan ta hem henne efter sommaren och tävla på hösten. Sista tiden på B-ponny. Men jag kan väl rida henne som unghäst annars. Inte svårare än så! 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: