carolinarundberg.blogg.se

2013-02-06
21:57:12

Ridpasset!

Blir mobilblogg om dagens ridpass då jag inte har lust att starta min dator.
Gick hur bra som helst! Hoppade även några skutt så han fick se hinder innan träningen imorgon. Blir ingen Pelleträning för Nero. Utan har ett 18-årigt tinkersto som jag inte ridit på 100år typ. Ridskolehäst såklart. Men det ska nog gå bra. Har ju en gång i tiden hoppat 95cm bana på henne så, men det var ju typ ett och ett halvt år sedan... Wish me luck!
Nä, men ha det bra alla underbara!
Bilden är på mig och Salsa från Pay'n Jump:en. Någon som vill se film? (a)
Kramis :)


Kommentarer:
#1: À girl

Vem ska du hoppa på då?

2013-02-06 @ 22:07:52

Vilken fin blogg du har! Är hästen/hästarna på headern dina egna? :)

2013-02-07 @ 10:13:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: