carolinarundberg.blogg.se

2013-02-16
17:32:43

Pelle igår
Igår hade jag inte Trolla på träningen då hon gått innan och var trött och ja, inte så kul att komma med en svettig häst på träning direkt. Speciellt inte innan träningen börjat.
Hade istället en annan liten ponny som är sjukt underbar. Ett litet fuxsto född 1992, men att hon är så gammal är inget som märks. Hon hoppade rätt så högt ändå för att vara Minou. Hon har inte direkt någon styrka i benen för hoppning, men är duktigt ändå. Hon är även väldigt feg... Men i dressyren! Då ska vi inte ens börja snacka om hur underbar hon är! :')
Ni kanske får filmer och bilder om datorn vill tycka om mig!
Minou
Korsningsponny
Sto f. 1992
Imp. Belgien

Kommentarer:
#1: Alice

Fin bild! Skriv gärna en fråga i min frågestund blir super glad om du gör det :D
Kram

2013-02-16 @ 21:29:47
#2: Ebba

Min lilla prinssesa💖

2013-02-17 @ 18:56:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: