carolinarundberg.blogg.se

2013-02-28
21:16:21

Lägerhus
Har tyvärr inte kunnat blogga då jag sovit i stallet och där finns inte internet... Men har haft det bra både igår och idag. Har ridit på Minou och vill bara ha henne mer och mer. Hade hon varit 10-15 år yngre hade hon varit min nu!
Red även ut på Nero barbacka idag. Alla gångarter och ner till pappas jobb. Underbara ponny! :') Inte rädd för bilar, hus, traktorer eller något alls. Hur lugn som helst. Kan man hitta snällare ponny som är så pass ung? Skulle aldrig kunna tänka sig göra något dumt mot någon!
 
Men iallafall, bara för att jag inte bloggade igår så ska ni få ett inlägg om 10 drömmar i mitt liv kl 22.00! Håll utkik!
 
Har också fått tag på Nicke's ägare idag och ska ev åka och hälsa på någon gång också! :'')

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: