carolinarundberg.blogg.se

2013-02-26
22:18:11

Ingen tävling
Blir ingen tävling på lördag för hästen får bara tävla Clear Round och då tycker jag att det är lite onödigt att åka. Och det fanns inte heller några platser kvar.
Men ska se om jag kan åka med Holly på några tävlingar framöver tills Nero får tävla! Inte för att hon är någon superhoppare men de lägsta klasserna kan hon nog klara av tror jag. Jag har ju startat en Lokal 80cm på henne och kommit 1:a. Visst, det var bara Clear Round men ändå. Och en 90cm Pay'n Jump som inte gick ett dugg bra men hon var ju trött och sadeln låg inte bra och massa som gjorde att det gick dåligt. Och jag var även trött och hade inte ätit på hela dagen och då blir jag sur och då går det inget bra. Men det är bara att tänka positivt och börja om! :)
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: