carolinarundberg.blogg.se

2013-02-17
21:11:44

Hoppning
Egentligen var det bara meningen att jag skulle skritta runt 10 minuter på Nero idag men det slutade med hoppning. Red först fram och sen skulle min kompis, som även är min tränare, testa att rida honom. Kan bara säga att han vill nog inte göra det igen... Men han är ju "lite" lång på honom och då kommer han i obalans. Men sedan när jag skulle rida igen gick det bra. Hoppade runt 70-80cm och avslutade med galoppbommar.
Men vi får se hur det slutar med Nero. Jag vill ju ha en klar häst att bara träna och tävla med lite direkt. Har suttit nu i flera dagar och kollar lite och hittat några. Mihi, nu ni! ;)
 
Men fick även reda på en tråkig sak också som jag hoppas inte ska hända! Jag ber, stanna! Jag behöver dig kvar ohs mig! Du är som min andra halva! <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: