carolinarundberg.blogg.se

2013-02-14
21:12:48

Glad påsk
Idag är det Alla Hjärtans Dag som ni säkert vet men jag har gått runt och sagt glad påsk till alla istället. Många andra har sagt god jul men jag vill vara lite annorlunda typ. Fast för mig är det egentligen bara en vanlig torsdag.
Igår gick jag ut med Tuffing. Eller gick och gick vet jag inte, vi sprang och galopperade och tränade lydnad. Sedan fick jag ha Tizia på lektionen då vi inte vill anstränga Salsa så mycket. Imoron rider jag Trolla och har även henne på Pay'n Ride:n.
Idag red jag Nero och det gick bra i slutet. Hade privatlektion och då brukar det oftast gå bra. Min tränare fick också testa och rida honom. Han är stark, stel och pigg men det ska tränas bort och sedan ska ut och tävlas. Ska se om jag kan få låna Trolla och åka iväg lite. Sedan red jag lite barbacka på Östen med täcke. Annars skulle jag dött p.g.a. hans enorma manke! Skrittade och travade och lite.
 
Alla kan även kolla in på denna blogg imorgon då hon fyller 13 år då! http://www.nattstad.se/elin%c3%a5bergh 

Just nu sitter jag och lyssnar på musik och jag sökte på mina "kompisar"´s pappa på google. Är stolt nu som känner honom. Han måste väl vara lite känd om hans finns på Wikipedia? ;) Fast han är ju hockeyspelare och är rätt bra faktiskt. Just nu tror jag han är tränare mest, om jag har rätt.
 
Minnen! :')
 

Kommentar:

hej hej, jag har frågestund på bloggen nu, så skulle bli glad om du ställde någon fråga! :)

gud vilken fin blogg du har ! :)

2013-02-14 @ 23:09:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: