carolinarundberg.blogg.se

2013-02-26
18:54:57

Elevens Val Dag 1
Elevens val började ju idag och det bästa är att jag får vara i stallet hela dagarna denna vecka. Vi började med att köra Emma och Madicken, jag hade Emma alla tre gånger. Gick ju sådär då jag körde över sammanlagt 7 koner. De är inte så fina lägre... Och hästen taggar ju såklart som en riktig tävlingshäst i hoppning innan den ska starta. Så man ska inte luras av att hon är en gammal tinker! Hon tror nog själv att hon är ett fyra år gammalt fullblod eller nåt sånt.
Sedan var det mat och efter det var det dags att träna till imorgon då vi ska typ leka utställning eller nåt. Men Nero ska bli fin även fast att det inte är på liv och död och bara lek. Men Nero gillar ju saker där han måste vara fin så han blir nog glad!
Nu har jag inte gjort något sen jag kom hem, bara legat och slöat. Men så trött som jag har varit idag så tycker jag faktiskt att det kan vara okej att få göra det. Men ska se om jag kan åka ut till stallet efter maten igen då jag känner för att bara ta och borsta hästen.
Hoppas att alla ni underbara läsare har haft det bra också!
 
Kolla vad man kan hitta för gamla gulliga bilder i datorn! Jag och Aslan för typ 2 år sen eller nåt, nyfödd liten ponny. Och jag som blondin...

Kommentar:
#1: matilda

naw söt fölis!

2013-02-26 @ 19:12:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: