carolinarundberg.blogg.se

2013-02-25
19:56:13

Dagens Ridpass
Det gick så sjukt bra! Nero var ganska lugn, både seg och pigg samtidigt och lyssnade bra. Jag hade snodd på honom för att det skulle bli lite jobbigt för honom och det blev det! Men han var väldigt duktig så jag är nöjd. Hoppade även ett par skutt på slutet och det gick också rätt bra. Han tyckte att det var lite farligt med en bom och de var halvt svarta typ, eller vad man nu ska kalla det. Men det räckte att man lade ner lite på ena kanten en gång så hoppade han sen. Första hoppet tog han stillastående.
 
Nu är det bara att välja... Nero eller en ponny att tävla direkt och ha i laget. Det är ett svårt val! Önskar jag kunde ha två men det räcker inte pengarna till tyvärr. Och att välja är inte direkt min starka sida om jag får säga så. Inte tålamodet heller... Men det ska tränas upp! :)
Vi får även se hur det blir på lördag då Trolla inte har någon licens än... Får se om vi mejlar och anmäler när den är fixad eller om jag struntar i det helt. Men när jag ändå har köpt en massa grejer till tävling skulle det ju vara kul att få åka ut på någon!
 
Vill också bara tacka för alla underbara kommentarer jag får! Betyder mycket för mig och hjälper mig att både satsa i ridningen och jag får större blogglust av det! :')
 
Rött hår och bruna ögon är inget jag skulle tacka nej till!  

Kommentar:
#1: mathilda

länk byte ? :)

2013-02-26 @ 11:30:01
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: